Lördag !

Gokväll på er!  
 
Igår hade vi möhippa för våran fina Marika! Vi spendera dagen i Göteborg med bland annat pool dans vi avsluta dagen med en fruktansvärt god middag i lugn och ro 😊 vi kom hem rätt sent och jag fick sovmorgon i morse
 
Dagen har sprungit iväg. Starta dagen med besök om min gravida vän Linnea , vi bor jättenära varann nu för tiden vilken är skit bra! Sedan rulla de in besök 😉 först kom Maja farandes på din moped och sedan familjen Trollvik. vi har fått hjälp med en sak I tjejernas rum och de känns så skönt att de kan vara där uppe utan att de finns risk för att de ramar ner!  
 
Idag fick inte Majken sova något på dagen men hon var bra trött på em. De somna vi 20:30 så jag är nöjd! Ikväll har jag börjar lösa en bok och bara chillat, ska snart krypa ner brevid mina juveler och sova! Imorgon får vi se vad dagen erbjuder! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

❤️

2015-07-18 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0