Helgen

Gokväll på er!
 
Helgen har mestadels bestått av jobb och mys med familjen. I fredags åkte tjejerna till sin farmor, Majken sov borta för första gången och jag kände mig så trygg! La mig och sov 2 ttimmar innan jobbet ! Tiden på jobbet sprang i väg och vips så sluta jag och mötte upp Rikard för bio ! Sedan sov vi Ensamma i sängen oj när hände de senast? 3 år sen ?
 
Lördag jobb 10-22 samma idag , alltså va jag gillar den familjen jag är hos! Så omtänksamma och vänliga människor ser de som en stor gåva att få "tillhöra" den familjen. 
 
Tjejerna är sjuka och meja har feber och sovit hela dagen ! När ska dessa sjukdomar gå över!? Ha!? Detta är ju verkligen tröttsamt! 
 
Hoppas ni haft en fin helg  😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0