Tacksam!

Hej på er!  
 
Dagen började med huvudvärk och fortsatte med migränanfall. Spydde som en gris och kunde inte titta i dagsljuset utan att gråta!? Ringde Rikard och tiden innan han kom hem kändes som ett år. Meja va orolig och satt bara nära nära hela tiden. Gick och hämta vatten och trösta. När Rikard kom hem la jag mig i sägen och tänkte skicka i väg gänget till affären men Meja ville inte hon satt brevid mig i sängen när jag sov och kolla på barnkanales app på min mobil.  Lilla älskade barn, så liten men så klok och underbar! 
 
Rikard har handlat och städat här hemma när jag sov. Och när han och Majken kom från affären så så var meja med och lekte men när jag vakna så vill inte meja lämna mig en meter ❤
 
JAG ÄR SÅ TACKSAM För min fina familj ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0