Ledig Torsdag

Herre jösses vad gott jag sov i natt. Kanske för att man inte hade någon tid att passa!? Drömde om att jag var med i Robinson 😊 
 
Idag har jag spenderat dagen med fina vänner och massa prat , alltid lika trevlig 😊 
Vi åt räksallad som jag gjort med sweet chili sås,  så gott! 
 
När vi kom hem värmde vi de som vi skulle ha till lunch egentligen, köttfärssåsen som jag gjorde igår och lyckades riktigt bra med 👏👍✌
Är då jäkla trött nu dagarna innan rödaveckan så de äe inte klokt , de gör inte bättre av att Rikard jobbar över heller 😂 ligger i soffan och är sjukt sugen på hemmakvällsmågodis tur att jag inte orkar ta med mig barnen en gång till i affären idag. Vi var där i morse och allt gick bra till Meja tröttna och stack ifrån mig i affären när jag stod och vänta på att fisk disken skulle öppna
 Tänkte att hon kommer väl tillbaka men ikke. Gick å hämta henne vi kassorna intill lösgodiset med hela truten full med godis! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0