Fredag!

Godmorgon fredag idag är vi uppe lite tidigare än de andra dagarna för idag har jag lovat meja att få sparkcykla till förskolan! Efter inskolningen ska vi hem och få besök av våra fina vänner! Vi ska äta lax och bara fredagsmysa 😊
 
I eftermiddag åker mina favorit tjejer till deras pappa och kommer hem på måndag kväll eftersom han ska vara med dom på inskolning på måndag!  Ikväll ska jag mysa med min stora favorit de känns som vi knappt setts denna vecka och jag har nog varit sjukt ososcial, sur å trött ! 😴 ska hoppa in och göra ett nattpass i natt men efter natten som var undrar jsg verkligen hur jag ska orka, men de är senare bekymmer! 
 
Trevlig fredag på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0