Tisdags kaos.

Godmorgon på er! Hoppas jul och nyår varit bra! Jag kan inte haft de bättre. Nyår spendera vi i Linköping och jag tror jag träffat de snällaste människorna i världen. Har aldrig känt mig så uppassad 😊 Men jag sakna mina små prinsessor som spendera nyår med deras pappa! Igår hämta jag äntligen hem dom och jag äe glad att jag var utvilad. Barnen somna innan 20 och jag tänkte yes! Vilken lätt match ✌ tills jag la mig kl 21 och Majken vakna innan jag hann lägga mig på kudden. Jag försökte med allt. Hon försökte med allt. Törstig och hungrig , vatten och banan gav jag med mig. När Majken äntligen somnat va kö strax innan 24 😯 la mig på kudden och blunda , då hörde jag Meja vakna så jag la mig brevid henne direkt. Kl 6 var de morgon idag. Majken vakna kl 8 och är fortfarande helt slut. De fick bli pannkakor i dag för det fanns inget bröd. Köket ser ut som ett bombnedslag. 😴 Nu har vi ätit och ska mysa och samla lite krafter innan vi ska fixa ordning i köket och åka till backen och åka pulka med morfar 😊 idag ska jag bränna all energi som finns på barnen så de sover hela natten 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0